Politica de confidențialitate
1. Ce sunt datele cu caracter personal?
Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adică orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal, IP sau număr de telefon. Vizitatorii sitului sunt acele persoane vizate, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale. Întotdeauna, când solicităm datele tale personale o să iți explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces la ele. Bineînțeles, te informăm că oricând dorești, iți punem la dispoziție informațiile pe care le deținem despre tine și bineînțeles că le vom șterge dacă ne soliciți acest lucru.
2. Ce date personale colectăm și de ce le colectăm
Noi, colectăm date cu caracter personal pentru a opera eficient și a-ți furniza servicii de cea mai înaltă calitate. Colectăm aceste date atunci când: – Ne înștiințezi despre dorința de a contracta unul dintre serviciile noastre prin intermediul calculatoarelor de preț sau a formularelor de contact.
2.1. Ne înștiințezi despre dorința de a contracta unul dintre serviciile noastre prin intermediul calculatoarelor de preț sau a formularelor de contact
Atunci când completezi unul dintre formularele pentru înscrierea la cursuri ne transmiți în mod voluntar următoarele informații cu caracter personal:
- Nume și prenume – pentru identificare
- Adresa de email – pentru comunicare
- Numărul de telefon – pentru comunicare
- Adresa de livrare / efectuare a servciilor – în cazul în care este completată în câmpul „Mesaj”
Aceste date colectate prin intermediul calculatoarelor de preț și a formularelor de contact le folosim doar pentru a putea lua legătura cu tine și, eventual, pentru crearea unui contract de prestări servicii.
Date transmise involuntar, atunci când interacționezi cu website-ul nostru:
Adresa IP – Atunci când vizitezi situl nostru, adresa IP este înregistrată. Însă noi NU folosim adresa ta de IP pentru a te identifica sau pentru a fi folosită în alte scopuri. Adresa IP este stocată pe o perioadă limitată de timp (maxim 2 luni) în principal din motive de securitate și pentru evitarea fraudelor informatice.
3. Care este temeiul legal pentru a prelucra aceste date?
a) Datele pe care ni le oferi voluntar atunci când completezi formularele de contact le folosim doar pentru a putea lua legătura cu tine și, eventual, pentru crearea unui contract de prestări servicii. În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea site-ului, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării. De asemenea, folosim datele cu caracter personal pentru angajații noștri, în vederea derulării Contractului de muncă.
4. Care este scopul colectării datelor și cum folosim informațiile tale personale
Poți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ți se solicită să furnizezi date cu caracter personal, ai dreptul să refuzi. Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poți obține informațiile pe care le dorești (de exemplu prin transmiterea informațiilor dumneavoastră atunci când plasați o comandă pe site).
Cum iți folosim numele și prenumele? | De ce? |
Pentru a emite documentele necesare desfășurării activității | Pentru a putea emite contractul de prestări servicii |
Pentru a te indentifica | Pentru a ști cu cine discutăm. |
Pentru a detecta si pentru a preveni fraude | Pentru a preveni folosirea datelor tale de către alte persoane, este necesar să te putem identifica cât mai simplu. |
–Adresă de e-mail, Telefon–
Cum iți folosim adresa și numărul de telefon? | De ce? |
Asistență pentru clienți | Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență (detalii) fie direct, prin call center. |
Pentru a păstra legătura | Pentru a te anunța despre eventuale probleme întâmpinate sau rezolvate. Pentru a îți oferi detalii cu privire la stadiul comenzii tale, pentru a putea cere lămuriri din partea ta cu privire la comanda efectuată etc. |
Marketing | Dacă ți-ai dat consimțământul, îți putem trimite prin sms/e-mail informații despre cursuri, oferte, discount-uri sau comisioane de colaborare. |
Cum folosim istoricul conversațiilor avute cu tine? | De ce? |
Îl folosim pentru serviciul cu clienții și pentru suport. | Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfârșit contractul încheiat cu tine și pentru a-ți putea oferi o experiență plăcută în interacțiunea cu departamentul de suport de la Furnizorul. |
Pentru a exemplifica angajaților situațiile întâlnite. | Astfel încât, în momentul în care te contactează, o sa aibă o imagine de ansamblu asupra istoricului tău și iți va putea oferi servicii personalizate/de calitate. |
Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și despre cum folosești siteul | De ce? |
Îmbunătățim experiența ta pe site, oferindu-ți versiunea cel mai bine adaptată dispozitivului tău. | Iți oferim cea mai bună experiență de cumpărături și navigare pe site posibila. |
Protejăm siteul | Pentru a preveni și a detecta fraudele împotriva ta sau a siteului nostru. Pentru a putea asigura confidențialitatea datelor. |
5. Perioada de retenție datelor
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi. În cazul în care ți-am emis o factură, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii. În cazul în care ești un angajat al companiei, datele tale vor fi păstrate pe o perioadă de 75 ani, conform Codului Muncii.
6. Cu cine partajăm datele cu caracter personal
Nu vom dezvălui informațiile tale către terțe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimțământul tău. Totuși, este posibil să dezvăluim informațiile tale către următoarele entități:
Furnizori de servicii.
Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare / contabilitate sau pentru promovarea website-ului – cu mențiunea că datele Furnizorul rămâne operatorul datelor dumneavoastră.
7. Ce drepturi ai ca persoană vizată?
Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alineatul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc. Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
- dreptul la informare și acces;
- dreptul de intervenție asupra datelor;
- dreptul la rectificare;
- dreptul la ștergerea datelor;
- dreptul la restricționarea prelucrării;
- dreptul la portabilitatea datelor;
- dreptul de opoziție și procesul decizițional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
- dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).
Dacă nu aveți un contract încheiat cu Furnizorul prin care suntem obligați prin lege să păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal ne puteți solicita ștergerea/anonimizarea/trimiterea unei copii către dumneavoastră. Solicitarea va trebui făcută prin e-mail la contact@nisip-pietris.ro. De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către Furnizorul a datelor dvs.
8. Contact
Dacă ai nevoie de orice informații legate de siteul, produsele sau serviciile Furnizorul ne poți contacta la adresa contact@nisip-pietris.ro Dacă: – vrei să afli mai multe detalii despre informațiile din această pagină – vrei să nu mai folosim informațiile pe care le avem despre tine – vrei să iți exerciți oricare din drepturile enumerate mai sus – sau dacă ai o plângere la adresa noastră Te rugăm să ne scrii la adresa de email contact@nisip-pietris.ro sau numărul de telefon 0763 142 924 (tarif normal).
9. Politica de Cookie-uri
Cookie-uri Necesare (5)
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Denumire | Furnizor | Scop | Expirare | Tip |
---|---|---|---|---|
PHPSESSID | nisip-pietris.ro | Pastreaza starile userilor dupa toate solicitarile din pagina. | Sesiune | HTTP Cookie |
_ga | nisip-pietris.ro | Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website | 2 ani | HTTP Cookie |
_gat | nisip-pietris.ro | Used by Google Analytics to throttle request rate | Sesiune | HTTP Cookie |
_gid | nisip-pietris.ro | Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. | Sesiune | HTTP Cookie |
_slimstat_tracking_code | nisip-pietris.ro | Cod de identificare vizitator | Sesiune | HTTP Cookie |